Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: ukw
Data: 2011-01-26 15:21:55
kažkada čia vasarą gaunam į namus laišką, gerb toks ir toks, jūs laimėjote
naują Opel Corsą ir 10 000 kortelę degalams.

Norėdami atsiimti prizą, turite užsisakyti ten kažką tokio........  Jei
nenorite užsisakyti, atsiųskite registruotą laišką ten kažkam, su
atsisakymu.

nei ką siuntėm, nei kur dalyvavom, laimėjimą į šiukšlių dėžę. tai kas dabar
man bus? turėsiu susimokėti už kažką, ko nemačiau akyse, neužsisakinėjau ir
net atsakymo nenusiunčiau atgal, nes kokio pimpio man tą registruotą laišką
siust.