Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-11 17:09:00
T:) rašė:

> I nieka referuoti negali, bet tokiu traktavimu kaip "pagal atsakingos
> instituciju patvirtinta tvarka" tai pilna. Ir taip bus.

Tai va, tas nelemtas 16 punktas, tame tvarkos apraše, referuoja į (kalba
apie) beveik nieką; palikta interpretavimui arba tiesiog formaliai
įrašyta ir numesta (te, užsikniskit besiaiškindami, kaip mums pateikti
skundą elektroniniu būdu). Tai gana akivaizdžiai parodo, kad tam
neteikiama jokio dėmesio, nesitikima ir nesistengiama, kad tai realiai
veiktų; todėl e-reikalai ir buksuoja...

Tai, kad neprivalo...