Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Martozo
Data: 2010-11-11 13:11:37

> Turbūt atvirkščiai (dar didesnė suirutė). Pionieriai, kaip
> suprantu/nutuokiu, Skandinavija, o ES...
> Lt palyginus dar neblogai.

Jei trumpai, tai nesamonės. Prieš kelis metus rengdama dokumentus Europos Komisija tokių kvailų nesamonių pridarė, kad dar labiau paskatino mišrainės gaminimą. Pavienės šalys dar kapstosi, bet bendrai elektroninio dokumento pasirašymas elektroniniu parašu visos Europos mastu (tarp šalių) tai .... Kas pionieriai nesiimsiu vertinti, nes mano darbas su elektroniniu parašu tiesiogiai nesusijęs (tik tiek kiek reikia).

> Turbūt:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Pareto_principle
>
> Tik ką konkrečiai Martozo tuo norėjo pasakyti, tai neaišku.

Ta taisyklė puikiai tinka apibrėžti userių/supporto santykius :)