Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Martozo
Data: 2010-11-11 12:37:56
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:ibgfs7$f5k$1@trimpas.omnitel.net...

> Deja, bet eilinį kartą klerkai atsakė į ne mano pateiktą klausimą, o jų
> pačių susigalvotą. Aš IVPK prašiau išsiaiškinti kodėl el. parašu
> pasirašyti laiškai vis dar nepasiekia prokuratūros, o prokuratūra per
> metus nesugebėjo susitvarkyti savo pašto serverio, kad el. parašas
> nebūtų traktuojamas kaip „prohibited content“ ir grąžinamas siuntėjui :(

Man atrodo aiškiai atsakyta kas reglamentuoja el. parašą Lietuvoje. Todėl pradžioje pasisikaityk nurodytą dokumentą. Prisimink kokiu formatu siuntei prokuratūrai. Perskaityk apie info kurią IVPK pateikė prokuratūrai. Jei netingėsi - peržiūrėk IVPK nuostatus. Pamąstyk.
Jei ir toliau manysi, kad atsakymas ne į temą - gali skundą dėl prokuratūros pasiųsti kad ir...

...pavyzdžiui veterinarijos tarnybai. Rezultatas bus tas pats.