Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: KEdas
Data: 2010-11-11 13:04:55
Martozo rašė:
> Man atrodo aiškiai atsakyta kas reglamentuoja el. parašą Lietuvoje.

Ne. Parašyta kas reglamentuoja el. parašu pasirašytą el. dokumentą.
Skundas nebūtinai yra dokumentas, kuris turi būti tvarkomas pagal
archyvų departamento direktoriaus įsakymą. Bent jau besikreipiančiam tai
nėra aktualu. Jei inastitucijai tokia tvarka reikalingą – tegul savo
viduje ir tvarkosi, bet žmonių papildomais reikalavimais apkrauti nebūtina.
Gal analogiškai malonėsi paaiškinti kas reglamentuoją „kreipimąsi
žodžiu“? Yra koks nors direktoriaus įsakymas?

> Todėl pradžioje pasisikaityk nurodytą dokumentą. Prisimink kokiu
> formatu siuntei prokuratūrai. Perskaityk apie info kurią IVPK pateikė
> prokuratūrai.

Jau išdėsčiau kodėl man neturi rūpėti formatas. Be parašo tas pats
laiškas praėjo ir į jį buvo sureaguota, o su juo – net nepraėjo. Tai
prie ko čia dokumentas? Ar tas faktas, kad nepraėjo dėl to, kad el.
parašas yra dokumentas su išplėtimu p7z yra normalus? Kuris laiškų
siuntimo būdas IVPK nuomone yra skatintinas ir kuris diskredituoja el.
parašo idėją?

> Jei netingėsi - peržiūrėk IVPK nuostatus.

Jau rašiau, kad žiūrėjau ir radau štai ką:
6. Svarbiausieji Komiteto uždaviniai yra šie:
6.1. dalyvauti formuojant valstybės informacinės visuomenės plėtros
politiką, koordinuoti jos įgyvendinimą;

O gal aš ne taip suprantu žodžius „dalyvauti“ ir „koordinuoti“?

> Pamąstyk. Jei
> ir toliau manysi, kad atsakymas ne į temą - gali skundą dėl
> prokuratūros pasiųsti kad ir...
>
> ...pavyzdžiui veterinarijos tarnybai. Rezultatas bus tas pats.

Čia oficiali IVPK pozicija? Nepamiršote apie „vieno langelio“ principą,
kuriame rašoma štai kas:
38.3. [...] jeigu prašymo nagrinėjimas nepriskirtinas institucijos
kompetencijai, persiunčia jį kitai institucijai, pasilikęs prašymo kopiją;