Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Martozo
Data: 2010-11-11 13:04:24
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:ibghfd$hpv$1@trimpas.omnitel.net...
> Žmogau, kodėl aš turėčiau eiti į UAB puslapį ir ten kažko ieškoti?
> Kodėl ne į IVPK ar dar kokį kitą puslapį?
> Duotoje instrukcijoje tai neminima, o namų puslapis yra
> https://signa.mitsoft.lt/signa-web/app/index.html, kuriame informacijos
> yra tik tiek, kiek yra.
> O gal IVPK yra išlaikomas iš mitsoft reklamos pinigų? Ne?

Prie ko čia IVPK?

Nenusibodo rašinėti apie kažką, kai net viešai pateikiamos info nesugebi perskaityti? Įstatymas yra viena, poįstatyminiai teisės aktai kita. IVPK kažkada rengė įstatymą (dabar net dalis du funkcijų jau yra/bus perduotos kitiems), archyvų departamentas poįstatyminius teisės aktus, vrm apie tapatybės kortelę. VRM užsakė įrankius kad būtų galima pasinaudoti kortelėje esančiu sertifikatu (info http://www.nsc.vrm.lt - ten yra ir apie adoc ir apie signa), AD nustatė adoc specifikaciją, palyginus neseniai užsakė online įrankį pas mitsoft (signa web).

Ne veltui daviau tau nuorodą į dokumentą. Jei jį būtum paskaitęs (net ne perskaitęs) - nueitum į jų puslapį ir viską rastum, bet juk newsuose šaukti smagiau ar ne?

> Negi siunčiant tą „atsakymą“ sunku buvo ir normalias instrukcijas kaip
> su prikabintu failu elgtis ar nuorodų pridėti? Nemąstote apie žmogaus
> poreikius, o tik bukai vykdote savo susikurtas instrukcijas!

Pasakysiu mūsų administratorės reakciją po to kai gavo tavo paklausimą kaip atidaryti adoc:
"Jei jau žmogus aiškina elektroninio parašo įstatymą, galvojau kad jis supranta apie ką kalba". Tavo klausimą ji perdavė kolegai kuris rengė ir atsakymą. Taip atsitiko, kad aš pirmesnis pamačiau tavo postą newsuose, todėl gali būti, kad atsakymo iš jo dar nesi gavęs.