Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-11 16:41:02
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:ibgtgg$7cs$1@trimpas.omnitel.net...
> T:) rašė:
> Kaip pilietis (interesantas) ar kaip biurokratas?

Nesu biurokratas, esu kitoje barikdu puseje, bet Kedo nesuprantu :)

> Kaip interesantas, kalbant apie e-skundą aš turėčiau ateiti į tinklapį
> ir pasirinkęs e-skundai keliais nuosekliais žingsniais pateikti tą
> skundą.

O kad taip butu, as irgi apie tai pasvajoju. Deje, reikia prisiminti, kad parasas gyvuoti realybeje pradejo ne taip senai. Kada ten pradejo omnis, bite registru centras tuos sertifikatus isdavineti? Reikia laiko, kad pakeistu puslapius ir t.t. Uztenka, kad kaiuriuose puslapiuose sunku rasti ne tai kad veringa informacija, bet ir kontaktus. Skaitau valstybinem isnstitucijoms turetu buti bent kazkokie standartiniai sprendimai kaip turetu atrodyti ju puslapis.

> Beje, kaip tu įsivaizduotum kokio PVM įstatymo straipsnį, jei jis be
> jokių užuominų referuotų į nieką, maždaug taip: „pagal apskaičiuotą
> mokestį nusprendžiama, kokia suma galima susimažinti PVM atskaitymus“?
I nieka referuoti negali, bet tokiu traktavimu kaip "pagal atsakingos instituciju patvirtinta tvarka" tai pilna. Ir taip bus.

> Tai viskas į vieną krūvą, struktūriškai, sistemiškai ir (su)dedama (tam,
> kad tai įgautų bent kiek žmogiškesnį, praktinį pavidalą); tik
> neapsimesk, kad nesilankei VMI tinklapyje ir nenagrinėjai temų pagal
> dominantį/mokesčio subjektą, kategorijas.
> PVMĮ komentarai į krūvą su PVMĮ irgi yra visiškas nonsensas...?
VMI parenkti komentarai tai yra didele sistema. Jis uskurta tiek moketojams, tiek patiems vmi darbuotojams. Manau, kad ten tikrai daug pastangu ir jegu dedama. Jei butu taip viskam sudeti viskas i viena vieta, tai ... Na as neisivaizduoju kokiu resursu tam reiktu. Na nueik i lrs'a pasiziurek vein kiek istatymu aktualiu redakciju ten yra. O dar pridek, kad prie istatymo yra norminiai aktai ir dar ne vienas, primesk kiek ju pakeitimu buna. O dar primesk, kad i viena akta gali buti nuoruodos is keliu istatymu... Per daug griozdiskas tiek administarvimas, tiek paciu dok skaitymas tada butu. Uztektu, kad norminiai aktai butu skelbiami laiku, ir nuorodos i juos butu sudeliotos kur aktualu.

> Kad tu dabar pi$i protą galima įrodyti labai paprastai -- pabandyk
> nusiųsti (ar įsivaizduok, kad tai darai) e-skundą prokuratūrai dar
> vakar, pagal tą tvarką, pateiktą oficialiame jos tinklapyje (ką ten
> tinklapyje, *įsakyme*, tvarkos apraše), kai dar nežinojai apie jokias
> adoc specifikacijas.
Zinai ka as adrayciau, siusciau tiesiog el.laiska - i ji atsakyti irgi privalo. Nx man tas isidirbinejimas su tais el.parasais. Turiu ji, bet susirasinejimui nenaudoju.

T:)