Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Martozo
Data: 2010-11-11 14:52:05
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:ibgntp$t4k$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, tai ir skaityk įdėmiai: „oficialių elektroninių dokumentų
> ir jų *gyvavimo ciklo* užtikrinimo programinių priemonių reikalavimus“.
> Man akivaizdu,kad taikote įstatymą ne pagal jo paskirtį. Pareiškėjui
> nėra svarbi kontoros vidinė tvarka!

KEdai, kartoju paskutinį kartą, jei neskaitysi dokumentų kuriuos tau nurodžiau, daugiau nieko nebekomentuosiu:
Oficialus elektroninis dokumentas – vykdant teisės norminių aktų nustatytus įgaliojimus informacinių technologijų priemonėmis įstaigos sudarytas ar gautas dokumentas, pasirašytas teisinę galią turinčiu elektroniniu parašu ir įtrauktas į elektroninių dokumentų valdymo sistemą.

> Liūdnoka, kai IVPK sekretorė tokios info nežino, o štai ne kurie mano,
> kad aš ją turėjau žinoti ir dėl to bando šaipytis.

O galbūt ji turi softą, kuris yra kitoks nei viešai prieinamas?