Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: KEdas
Data: 2010-11-11 14:35:05
Martozo rašė:
> Jei aš čia rašau, nereiškia, kad aš atsakinėjau į tavo skundą. O
> skundo esmę puikiai supratau.

Ir manai, kad man atsiųstas atsakymas yra į temą?

> 1. Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento
> specifikacija (toliau – Specifikacija) nustato valstybės ir
> savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių, kitų subjektų, įgaliotų
> atlikti viešojo administravimo funkcijas (toliau – įstaigos),
> valstybės įgaliotų asmenų rengiamų ir iš nevalstybinių organizacijų,
> privačių juridinių ir fizinių asmenų gaunamų elektroniniu parašu
> pasirašytų (GeDOC ir GGeDOC grupių) oficialių elektroninių dokumentų
> ir jų gyvavimo ciklo užtikrinimo programinių priemonių reikalavimus.

Na, tai ir skaityk įdėmiai: „oficialių elektroninių dokumentų
ir jų *gyvavimo ciklo* užtikrinimo programinių priemonių reikalavimus“.
Man akivaizdu,kad taikote įstatymą ne pagal jo paskirtį. Pareiškėjui
nėra svarbi kontoros vidinė tvarka!

> Tu manai, kad šią info žino administratorė? Ji laišką persiuntė
> kolegai. Kiek žinau tuo metu kolegos nebuvo. So?
> Čia kur moko per atstumą nustatinėti žmonių kompetencijas?

Liūdnoka, kai IVPK sekretorė tokios info nežino, o štai ne kurie mano,
kad aš ją turėjau žinoti ir dėl to bando šaipytis.