Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-11 13:55:13
kotais as nesuprantu tavo minciu vingiu :)
As suprantu, kad i IVPK tu kreipiesi su klausimu kodel prokuratura negauna/neatsako i tavo paklausimus kuriuos tu pasirasai el parasu. I ka ir visai teisingai atsake tau IVPK.

Ar tavo klausimo esme buvo cia:
"Remdamasis tuo, kas išdėstyta, prašau imtis priemonių, kad atsakingi
asmenys būtų nubausti ir nebekompromituotų el. parašo idėjos bei
užtikrintų, kad į el. laiškus būtų atsakoma nedviprasmiškai ir
valstybine kalba."
Tai tada sutinku, IVPK neisklause taves ir tavo paliepimo neivykde. Bet ar tikrai IVPK turi teise bausti?
O i antra dali "užtikrintų, kad į el. laiškus būtų atsakoma nedviprasmiškai ir valstybine kalba" tai net ir neisivaizduoju kaip jie tai turetu uztikrinti. Ir siaip i el. laiskus juk prokuratura atsake be problemu, o atsakyti i el.parasu pasirasytus el.laiskus tu juk neprasei :) Bet del viso pikto IVPK tau isdeste kaip turi buti pateiktas el.parsau pasirasytas dokumentas, kad ji gautu prokuratura, tai skaitau jie "uztikrino, kad butu pateiktas tinkamai ir nediskretituotu" :)

T:)