Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-11 16:10:24
T:) rašė:
> Nesutinku, Kaip tu isivaizduoji aptarnavimo tvarka jei i ja
> ikomponuotu ir AD tvarka? :) As neisivaizduoju. Siaip jau yra

Kaip pilietis (interesantas) ar kaip biurokratas?

Kaip interesantas, kalbant apie e-skundą aš turėčiau ateiti į tinklapį
ir pasirinkęs e-skundai keliais nuosekliais žingsniais pateikti tą
skundą. Tame skyriuje aš turėčiau matyti/gauti aiškias instrukcijas ko
*konkrečiai* reikia (net nebūtini prierašai pagal kokį įstatymą/įsakymą
visa tai vyksta) norint pateikti elektroninį skundą elektroniniu laišku.
Į tvarką (t.y. įstatyminį aktą, įsakymą) galėtų būti tik referuojama.

Čia net beviltiška ginčytis, nes tokia yra e-something paskirtis ir
galutinis tikslas.

Beje, kaip tu įsivaizduotum kokio PVM įstatymo straipsnį, jei jis be
jokių užuominų referuotų į nieką, maždaug taip: „pagal apskaičiuotą
mokestį nusprendžiama, kokia suma galima susimažinti PVM atskaitymus“?

> labai paprasta supranatma dalyka asmens pajamu deklaravima. Pati
> prievole deklaruoti pajamas numatyta gpm istatyme, toliau yra
> isakymas del deklaracijos formos patvirtinimo ir isakymas del
> taisykliu kaip uzpildyti deklaracija. Dar paskui yra papildomi
> isaiskinimai (jie irgi turi juridine galia) del pacio istatymo
> nuostatu traktavimo. Tai jei viska sudeti i viena vieta...

Tai viskas į vieną krūvą, struktūriškai, sistemiškai ir (su)dedama (tam,
kad tai įgautų bent kiek žmogiškesnį, praktinį pavidalą); tik
neapsimesk, kad nesilankei VMI tinklapyje ir nenagrinėjai temų pagal
dominantį/mokesčio subjektą, kategorijas.
PVMĮ komentarai į krūvą su PVMĮ irgi yra visiškas nonsensas...?

> Kas del elektroninio paraso naudojimo, man regis info pakankamai
> suteikia ir suteikiantis el.parsao sertifikatus, nuo ko isprincipo ir
> prasideda susipazinimas ir darbas.

Kad tu dabar pi$i protą galima įrodyti labai paprastai -- pabandyk
nusiųsti (ar įsivaizduok, kad tai darai) e-skundą prokuratūrai dar
vakar, pagal tą tvarką, pateiktą oficialiame jos tinklapyje (ką ten
tinklapyje, *įsakyme*, tvarkos apraše), kai dar nežinojai apie jokias
adoc specifikacijas.
Įvertink savo žingsnius, veiksmus, kiek tai numatomai truktų (ir kokia
tavo veiksmų baigtis...). Ir dar sykį pamąstyk, kaip apgailėtinai atrodo
toks (biurokratinis) proto pi$simas kitiems piliečiams, kurie tai norėtų
padaryti šiandien, rytoj...