Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: Martozo
Data: 2010-11-11 15:31:32
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:ibgpot$n5$1@trimpas.omnitel.net...
> Dar nedašuto, kad serveris atmeta net TUŠČIĄ el. laišką be JOKIŲ priedų
> jei jis pasirašytas el. parašu? Kaip siūlai jį pristatyti prokuratūrai?

Ar tau nedašuto nepasirašinėti el. pašto. Juk apie tai kalba ir eina, kad dokumentas + parašas ant jo yra oficialus dokumentas, o ne bet kas (tame tarpe ir adoc) + pasirašytas pats laiškas.

> [...]

> 1. Kiek kainavo šios „sistemos“ įdiegimas?
> 2. Kas atliko užsakymą?
> 3. Kas formulavo techninę užduotį?
> 4. Su kokiais nepriklausomais konsultantais buvo tartasi dėl vartotojo
> sąsajos?
> 5. Kas atliko sistemos testavimą?
> 6. Kodėl sekti prašymo nagrinėjimo eigą galima tik autentifikavusis per
> bankinę sistemą? Kam gi tada reikalingas pats valstybės institucijų el.
> parašas, jei juo besinaudojant siūloma mažiau galimybių nei galima gauti
> naudojantis privačių komercinių struktūrų paslaugomis? Ar šiuo būdu nėra

Tas pats per tą patį... Čia cituoji pirmą laišką, kuris neatitiko reikalavimų ir nuėjo ten kur nuėjo. Ir šie klausimai buvo skirti prokuratūrai, o  IVPK paprasčiausiai persiuntei visą susirašinėjimą, nieko IVPK neprašydamas. Antrame (kuris jau daug maž buvo geras) jau rašei imtis priemonių ir nubausti ir t.t.

> Dar prisimeni VAĮ nuostatas apie vieno langelio principus ir kas daroma,
> kai laiškas persiunčiamas nagrinėti pagal kompetenciją?

Apie tinkamai pateiktą skundą prokuratūra informuota.

> Jau pats paneigei, kad ta tvarka numato prašymų formą. Ji numato
> archyvavimo taisykles.

Iš kur tu tas archyvavimo taisykles trauki?

> Informuoti kokių priemonių bus imtasi, kad institucija
> „nebekompromituotų el. parašo idėjos bei užtikrintų, kad į el. laiškus
> būtų atsakoma nedviprasmiškai ir valstybine kalba“.
> Pvz. gauti atsakymą iš prokuratūros apie priimtas priemones, ketinamus
> atlikti pakeitimus ir apie tai informuoti klausėją.
> Mano laiško persiuntimas prokuratūrai MKN nėra pakankama priemonė. Jei
> kitokių neturite – skirstykitės.

Tai tu dabar to užsimanei. Savo prašyme prašei:
Prašau imtis priemonių, kad atsakingi asmenys būtų nubausti ir nebekompromituotų el. parašo idėjos bei užtikrintų, kad į el. laiškus būtų atsakoma nedviprasmiškai ir valstybine kalba.