Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-11 13:00:01
Kedai, o sita tu karatis nepagalvoji, kodel tu rasydamas koki el. dokumenta (textini ra kokia lenetele) tu turi nusipirkti (atsisiusti nemokamai, jie free) kazkokios neaiskios kontoros (kaip kokios microsofto) programine iranga (alia wordas, outlookas) ir ja pasinaudojus gali nusiusti atitinkamai isntitucijai el. paklausima. Man atrodo, tu turetum buti labai pasipiktines tuo, juk cia kazkoks marazmas, kodel as noredamas perskaityti/parsayti .doc turiu instaliuotis kazkoki worda (ar koki kita programa, bet juk turi, ar ne?).
Ai, dar gali rasyti didelius pasipiktinimus sodrai ir vmi ir statistikos depertamentui, nes tie tai is viso parso kad deklaracijas pateiktum uzpildytas su kazkokia programele abby form fileriu, ka az zinau, gal ten koks virusas. Ir kodel turiu siustis kazkokios privacios komapnijos softa, kad pateikciau info. Manau, kad turetum reikalauti, kad vmi sukurtu savo softa, sodra savo, stat. savo. Tada zinosiu, kad softa siunciuosi is vmi, sodros ir pan. :))))

Gal ir gerai sako liaudies ismintis :)

T:)