Tema: Re: Informacinės Visuomenės Plėtros Komitetas informuoja :)
Autorius: KEdas
Data: 2010-11-11 15:21:24
Martozo rašė:
> Jeigu įdomu, tai mano pareiginėse yra įrašyta konsultuoja tam tikrais
> klausimais :) Kokiomis priemonėmis konsultuoja - nenurodyta.
> Pasakysi, kad aš nekonsultuoju? :)

Tai gerai, kad konsultuoji. Diskusijose gimsta tiesa.
Tik gaila, kad čia auditorija labai maža, dėl to efektyvumas menkas. Bet
tikrai geriau, nei kad tavo kolegos raštas. Diskutuoti pasitelkiant VAGK
bus labai neproduktyvu, bet gal ateityje pravers ;)

> Tu be abejo žinai, kad teisės aktais nustatyta atsakymo trukmė iki 14
> d. (atrodo). :)

20 d.d. Bet tokia sąvoka kaip vilkinimas irgi yra žinoma ir ji
prilyginama biurokratizmui. ;)
Deja, bet dėl vilkinimo nuobaudą gali gauti tik nuo viršininko,
visuomenės rankos surištos.