Tema: Re: Saugos dirzai. Kaltas!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-31 22:19:31

"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:hu11oq$idl$1@trimpas.omnitel.net...
> kuo jinai kertasi? Ar manai, kad tikslinga einant i tulika uzsidet
> motociklisto salma?

Teisingai - todel shalma galima uzsideti, tik kai motociklas isibeges iki
kokio 120. Kitaip, pagal mano protingumo kriterijus mentai basudami iesko
tik ko nepamete.

<Daiktas projektuojamas, numatant jam kazkokia paskirti. Jeigu automobilyje
esatys dirzas, skirtas isgelbet vairuotoja nuo smugio i vaira, vaziuojant
tam tikru greiciu,
>tai tas dirzas netenka prasme, jeigu masina vaziuoja 8km/val greiciu, netgi
>jeigu jinai atsitrenks i nejudancia kliuti. Paprasta.

Esi vienas kelyje? I tave atsitrenkti negali?