Tema: Re: Saugos dirzai. Kaltas!
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-31 21:44:50
sutinku-as galiu but saliskas. Taciau kaip jau ir minejau-galima istraukti info is bandymo laboratorijos, kur bus nurodyta, nuo kokio greicio dirzas jau atlieka savo projektuota f-ja. Jeigu esant  konkreciam greiciui, mano dirzas nebutu suvaidines jokios roles ir tai teigia nepriklausoma laboratorija-is kur policininku galvoje atsiranda poreikis jaust, kad as tiek nusizengiau istatymui, kad vertetu atimti is manes savaites sunkaus darbo uzdarbi? kas toje policininko galvoje turi sviesti? Kokie motyvai tiek bausti, tuo labiau, kad vien ispedamas jis nebutu padares nieko neteiseto ? Kaip manai-kokie argumentai vedziojo policininko ranka, rasant protokola?