Tema: Re: Saugos dirzai. Kaltas!
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-31 20:38:03
keista is taves tai girdet.Kokia kova?  Nusizengimo as negincyju! Taigi ir ant protokolo prisipazinau, kaip saziningas vairuotojas.  Ka dar  ir kaip kovot, jei bausmes svelnesnes kaip 100lt nenumatyta? Ispejimo cia jau po liubomu negausi :) Aisku-teorinis kelias yra, kai teisejas gali pritaikyt zemesne nei istatymo numatyta bausme. Bet realiai-tai neimanoma, nes liudininku ner, su kamera nenufilmuota, policininkai (2vnt) atkakliai sako, kad mate mane toliau, o sustabde-tai juk dar toliau? Realiai-prarasdamas pinigus , galejau paaukot dar kiek ir laiko ir pagelbet kitiems. Nes policininkai buvo be vakarienes ir realu, kad kur nors pakalneje tykojo ka vel apkaltinti. Del greicio, del dirzu ar bent del to, kad jiems valgyt norisi :)