Tema: Re: Saugos dirzai. Kaltas!
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-31 22:04:39
Viespatie Aukstielnikas..........
stai:

15. Draudžiama vairuoti techniškai netvarkingą, transporto priemonėms keliamų techninių reikalavimų (toliau – techniniai reikalavimai) neatitinkančią transporto priemonę. Prieš pradėdamas važiuoti, motorinės transporto priemonės, traktoriaus, savaeigės mašinos vairuotojas privalo įsitikinti, ar transporto priemonė tvarkinga, taip pat kelionės metu stebėti transporto priemonės techninę būklę.

PRIES PRADEDAMAS VAZIUOTI...................