Tema: Re: Saugos dirzai. Kaltas!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-31 21:32:18

> kas teisus-nesunku ivertinti. Greicio itaka, esant prisegtiems dirzams ir
> nesant ju-senai ivartinta ivairiu laboratoriju. Zodziu-greitis per mazas,
> kad dirzas darytu itaka saugumui. Jei galvot apie prevencija-velgi apie
> kokia prevencija gali but kalba, jeigu as pats, nieko neraginimas
> prisisegiau ir toliau jau vaziavau prisiseges? Na, aisku-galejo sustabde
> pareikst pastaba. Sutinku.Kaltas! Bet kiek kaltas? Nusprest, kad adekvati
> bausme uz vaziavima 4metrus kokiu 8km/val greiciu- visos savaites uzdarbis
> (jei kabet apie minimalia)-manau reik gaidziams but arba labai noret i
> [...]

Kaip ir sakiau - tu nesi neshalishkas. Ash del tam tikru priezassciu irgi -
man ar metra ar desimt kilometru isvaziavai i gatve be dirzu, tu atrodai
vienodai kaltas. Isvedziojimai - greitis nedaro itakos saugumui, naktis,
aikstele ir pan, tai ne apeliavimas i protingumo kriterijus, o
paprasciausiai ishsisukinejimas. Ash sau irgi radau kruva pateisinimu ir
protingumo kriteriju, kodel virsydamas mieste greiti 70+ elgiausi
protingaiir manes neturetu bausti. Taciau tai nieko bendro neturisu
protingumo kriterijais KET ir ATPK poziuriu.