Tema: Re: Saugos dirzai. Kaltas!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-31 21:01:07
>neteisinu! Galejau uzsidet ir nieko man nebutu nutike. Taciau teigiu, kad
>pareigunai galejo situacija ivertinti adekvaciau.
>Juk net jei jie nebutu privaziave-as toliau vaziavau uzsiseges ta dirza!
>Ikerti skirtuma?
>Jie mane nubaude, kad as vaziuodamas is aiksteles 8km greiciu, nesaugojau
>saves :) Plius vakaras, prieblanda, parduotuve uzsidaro ir masinu ner-tad
>ir i mane ikalt nebuvo kam. Buvau kasnis ir tiek :)

O kodel tu manai, kad tavo protingumo ribos teisingos. Dar pries koki 15
metu Lietuvoje visiskai protingas kriterijus buvo "Nu taigi ash gerai
vairuoju - man dirzo ishvis nereikia, o policija mane nubaude, nes labai
prisikabint norejo. Ai, dar dirzai blogis, nes uzsidegus masinai nespesiu
ishlipt ir ash pats atsakau uz savo gyvybe". Tau atrodo tavo argumentai
teisingi, man atrodo, kad pagal protingumo kriterijus tavo isvedziojimai ne
ka skiriasi nuo mano paminetu. Kas teisus?