Tema: Re: Kompensacija už šildymą
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-14 16:37:22
Linas Petkevičius schrieb:

> Nu pizdiec. Tai jei mano vaikai padeje ant manes Ispanijoj braskes skina
> - tai jau dvesk ish shalcio? Ar cia tokia bauda uz mano blogus
> pedagoginius sugebejimus?

Čia gal BigM ir kiek nusišnekėjo, bet, tarkim, tokia situacija:
tavo vaikai padėję ant tavęs skersą ir nieko apie tave žinot nenori. O
betgi tu per gyvenimą sukaupei turto: turi du butus, iš kurių viename
gyveni, o kitą nuomoji (galvojai, gyvens vaikai, bet va kaip išėjo), dar
senelių paveldėtos žemės porą hektarų, ar dar šio bei to... Bet va
pajamos dabar - minimali pensija. Eini prašyti kompensacijos šildymui.
Ta kompensacija mokama iš mokesčių mokėtpjų pinigų, taigi mes visi
susimetę tau padedam (išskyrus tavo vaikus, kurie.., na, jau žinom). Ir
imi ir numiršti. Tavo vaikai bematant atiranda ir pareiškia teises į tau
priklausiusį turtą, o jūs, gerbiami tautiečiai, ačiū, kad pasirūpinot,
kol gyvas buvo...