Tema: Re: Kompensacija už šildymą
Autorius: ttt
Data: 2010-01-14 15:07:50
Ziurint kokiom kategorijom vertinam. Pas mane israse is registru centro
raso "butas".
Logika yra paprasta. Daugiabutyje nuo tavo vieno nuomones niekas
nepriklauso, nes daugiabutyje pilna seimu su mazais vaikais, kurie nori
gyventi labai silta. Todel mociute dazniausiai neturi galimybes
pasireguliuoti sildymo, o moketi neturi is ko. Taigi kad mociuciu
neismestu is butu i taborus ir buvo sugalvota kompensacija. Kai tuo
tarpu name gyvenanti mociute drasiai gali teisingai pasireguliuoti
sildyma ir moketi ne ka daugiau negu daugiabucio mociute.

T:) submitted this idea :