Tema: Re: Kompensacija už šildymą
Autorius: RobeNebijaka
Data: 2010-01-14 16:34:00
Tu iš vis jei geras diedukas būtum tai galėtum paimt ir pasikart ir nenervits čia aplinkinių. Ką manai vaikai daugiau neturi ką veikti tik nukriošelį prižiųrėti? Suprask senasis žmogau, kad poxui yra lietuvai ant tavęs, jei nebūtume europoj(žmogaus teisės) tai per krize senelius su močiutėm į sibirą išsiųstume, kad čia nesimaišytų ir pensijų didžiausių neprašytų.