Tema: Re: Kompensacija už šildymą
Autorius: T:\)
Data: 2010-01-13 19:10:56
ble, ar as kazkur taip sakiau. Neiskraipyk mano zodziu ir minciu.
As sakau, kad visus remti reikia. Ir kaip tik priestarauju esamai tvarkai, kai daugiabutyje gyvenentys gauna kompensacijas, o kaime gyvenanti prosenelio troboje tokias pat pajamas gaunantis asmuo matai jau neberemtinas, nes jis gyvena alia nuosavame name. Nors velgi abiem atvejais zmones gyvena savo namuose, tik butu skaicius namuose skiriasi. Va kur neteisybe.
O kas kiek dirbo ir uzdirbo, tai jau atskira sneka ir to neikas neirodys. Tik as abejoju ar asmuo gamykloje dirbes ir gaves paskirta buta asmuo daugiau/maziau dirbo nei kolukyje dirbantis, bet gyvenantis savo tevu paliktoje troboje (kuri buvo nacionalizuota, o paskui kolukio paskirta).
O siaip jei jau ziureti is visiskos teisybes, tai socialine parama yra skirta asmenims kuriems ji reikalinga. Pasakyk kuriam reikia didesnes paramos, jei abu asmenys iki darbingo amziaus dirbo vienodai, dabartines ju pajamos vienodos, bet pas viena bustas 100 kv.m vertas 100 klt, pas kita bustas 30 kv.m. vertas 10 klt.? Imho teisybe cia sunkiai rasi, bet is principo manau teisinga atsizvelgti ne tik i siuo metu gaunamas pajamas, bet ir i asmens valdoma turta ir jo poreiki tenkinti asmens poreikius.

T:)