Tema: Re: Kompensacija už šildymą
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-14 12:32:54
T:) rašė:
> Pagrysk, kad taip yra, arba kokia kaina tavo skaiciavimu turetu buti
> centralizuoto sildymo. Kiek as lyginu buvusio buto ir namo sildymo
> islaidas, tai skaiciai gaunasi panasus (ivertinus faktorius tokius
> kaip sistemos aptarnavimo, irengimo ir atnaujinimo islaidas,
> ivertinus skirtingus patalpu plotus ir skirtingus silumos
> nuostolius). Lygink 1 kW kaina.

Ką čia grįsti? Jei mano bute pakeitus langus temperatūra yra 22°C, o pas
kaimynus pensininkus su nekeistais langais tik 17, tai kaip manai kaip
yra sprendžiama problema? Teisingai, padidinamas šildymas. Pasekoje aš
moku daugiau, o pensininkai moka kaip visada – 200Lt. Kompensacijas
mokant šilumos tiekėjui pensininkai visiškai nesuinteresuoti taupyti šilumą.