Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Laimis
Data: 2009-10-12 12:30:55
Linas Petkevicius rašė:

> O kam darbdaviui veltis i tokias diskusijas ? Jo poza labai paprasta -
> tai, kad darbuotojas buvo shalia savo darbo vietos, tai nereiskia, jog
> tuo metu vyko sutartiniai santykiai tarp darbuotojo ir darbdavio. Deja

Tu matai...pasirodo darbo sutartis galioja tik tada kai darbdavys ranka
nurodo dirbk. Ir kažkokie mistiniai sutartiniai santykiai vyksta tik nuo
to momento, kai darbdavys sekdamas sekundes moja ranka „start“. O jei tu
savo oficialią darbo dieną, oficialiomis darbo valandomis esi šiaip
įmonės teritorijoje, tai tiesiog šiaip ir esi...
Nestipru, labai nestripru, švelniai tariant. Dabar jau aš galėčiau
teigti, kad velka, kad ir ką tu ten iš pačio ryto geri..