Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-11 14:13:01
bag gi jau, pats nustatei salyga "nediskutuotina"
vat as tau ir atsrasiau, kaip darbdavio vietoje "nediskutuotinai" elgciausi su tokiu darbuotoju.
sudaryciau tiesiog jam 100 proc tesetas darbo salygas ir pareikalauciau 100 proc laikytis darbuotojo pareigu.
o nesilaikant- taikyciau 100 proc teisetas, tinkamamai iformintas (su visais tarn patikrinimo aktais, liudytoju ir tech priemoniu fiksuotais) irodymais.

ir butu is abieju pusiu viskas 100 proc teisinga.

Vat tik kaip manai, kiek ilgai istemptu darbuotojas 100 proc teisetomis salygomis?
taip sakant nebukim nihilistai- abiem pusems abipusiai po 100 proc istatymo!