Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Laimis
Data: 2009-10-11 16:22:48
pjezo rašė:
> palauk palauk...
> bet vadovaujantis tavo logika- darbuotojas dar labiau nusipelne but "padulkintas".

Vadovaujantis mano logika „kaip tu man, taip ir aš tau“, tik įstatymišku
būdu. Tik kuo čia dėta mano logika? Čia jau visai į šoną.
Kita vertus, darbdavys yra už daug ką labiau atsakingas ir visų pirma
yra pagrįstai „dulkinamas“ jis (reikalaujama iš jo), o ne darbuotojas.
Nenustebčiau, jei paaiškėtų, kad darbuotjas visiškai nepažeidė darbo
tvarkos, nes tokios kaip ir nebuvo (prorabai dinginėja kada nori ir kaip
nori, jokių instruktažų nebuvo ir t.t)...