Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-11 21:22:16

> Aš seniai įtariau, kad orumas yra didelė problema...
> Antraip nekiltų noras juoktis iš keliolikos tūkstantėlių moralinės žalos
> ieškinio dėl skausmingos traumos ir jos pasekmių, netektų pajamų, palydint
> tai akiplėšišku darbdavio elgesiu, dėl kurio nukentėjusiojo akimis ta žala
> yra/buvo padaryta, yra pagrįsta.

Gerai velka.... "Akiplėšišku darbdavio elgesiu, dėl kurio nukentėjusiojo
akimis ta žala yra/buvo padaryta, yra pagrįsta". Buk geras, kai su
panasiomis mintimis eisi i koki teisma, pranesk - atsilyginsiu. Nesvarbu
kuriam LT gale. Ash i cirka nevaikstau, man ten nejuokinga, bet tokio
proceso nenoreciau praleisti.