Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Laimis
Data: 2009-10-11 23:44:29
Romas Z. rašė:

> Apygardos teisėjas, visokius DK, BK, CK, BPK, CPK, Žmogaus teisių teismo
> sprendimus žino beveik mintinai, o naudojasi advokato paslaugom?

Man čia nieko labai keisto nėra, nes viena yra nagrinėti bylas gaunant
argumentus ant stalo (kaltintojas, advokatas), o kita -- rašyti
pagrįstą/argumentuotą skundą, ypač, jei neteiki tam daug reikšmės ir
žiūri atsainiai/formaliai,  neketini pats gintis
arba kaip tik, jei teiki tam labai svarbią reikšmę ir patyręs,
besispecializuojantis advokatas gali patarti. Bet aš į tą bylą ir jos
aptarimą nelysiu, nesistenk :-)

> Todėl ir aš pritarsiu nuomonei, kad CK, CPK ir DK yra svarbu, bet ten
> atsakymų į visus klausimus nepamatysi.

Neabejoju, bet čia pradžia, ramstis, o ne eskimo...
Ir teismų nutartys šiam šaltiniui negali (iš esmės) prieštarauti.