Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Laimis
Data: 2009-10-10 23:22:40
Romas Z. rašė:
> Aš nesiginčiju. Tada klausimas - kaip tokį įvykį registruoti, jei,
> tarkim, darbo valandos pasibaigusios, atsakingų nebėra ir faktinių

Įstatymo numatyta tvarka...
Geras atsakymas, ar ne? ;-)
Iš tikrųjų geras, nes toks įvykis turėtų (privalėtų) būti registruojamas
pačiam ryte tik išėjus į kiemą, net nespėjus užsidegti cigaretės ir
paslydus ant ledo, arba analogiškai vakare -- nespėjus užgesinti
cigaretės prie savo namų. Na o įvykiui nutikus įmonės
teritorijoje/patalpose, kad ir po darbo, tokio įvykio registravimo
imperatyvas yra, manau, daugiau nei _neabejotinas_, jei jau yra noras jį
ginčyti...

> aplinkybių nustatyti kaip ir neįmanoma?

Ne tik įmanoma, bet ir būtina. Pagal viską, tai manau yra savaime aišku,
kad reikėtų ištirti tą vietą, kurioje buvo paslysta/nukrista,
įsitikinti/patvirtinti, kad viskas ten tikrai gerai, yra saugu (čia tai
kas atrodo „neįmanoma“).
Ir dar aibės N kitų (būtinų) veiksmų atliekant tyrimą...

> Jei ką, tai aš visada darbuotojo pusėje, tiesiog jam einant toliau,
> pačiam reiktų atsakyti į tuos ir kitus klausimus.

Manau, kad jam dabar reikėtų susirūpinti pagrindiniu dalyku, t.y. kad
tas įvykis būtų (iš)tirtas, nes tik nuo to priklauso ar apskritai
tikslinga (toliau) eiti į teismą.

Ar tai draudiminis įvykis, ar ne, būtų konstatuota tik ištyrus įvykį ir
dabar jau nebe viduje, kartu su butaforine, fiktyvia ir fiktyviai
darbuotojo interesus „atsovaujančia“ komisijos puse, o su darbo
inspekcijos inspektoriumi (kas manyčiau yra daug palankiau darbuotojui,
jei viskas ką jis sako yra tiesa).
Nuo to tyrimo išvadų priklausys ar nebuvo neteisėtai sutrukdyta
realizuoti teisę į draudiminę ligos pašalpą (jei įvykis būtų pripažintas
draudiminiu), dėl darbdavio neteisėtų veiksmų (grynai teisiškai
formuluotės gal kiek ir kitaip skambėtų, nors esmė nesikeičia).