Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: bzik
Data: 2009-04-03 11:07:04
Nieko nera amzino :)
Gal gali objektyviai apibrezt kas yra issilavines zmogus?  Noreciau suzinot
kas pasikeite pasauly, kad naujai ivertint savo issilavinimo lygi. Pagal man
zinomas savokas maniau esas issilavines :)
Taip pat nepamirsk suvokimo, kuris bet kokia objektyvia info perduoda kitam
asmeniui perfiltruota, su subjektyvumo doze. Jo info tu supratai savaip ir
mes turime tiketi galbut tuo, ko jis niekada nesake :) Kita vertus tavo
mokslininkas mums joks autoritetas, nes yra desimtys kitu, kurie tuo paciu
klausimu turi savo pozicija. Ir kuri teisinga, niekas nezino.