Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: CinCas
Data: 2009-04-01 12:35:30
su visa pagarba jam kaip virejui, bet tik man labai idomu ar labai pagristi
yra giedriaus tyrimai virtuveje per pora dienu atlikti msg pabarschius i
savo gaminama maista :)
mokslininkai suka metu metus galvas atlieka mokslinius darbus, o chia va
prashau - niekas nieko nekenkia, nes ash nepajuta to poveikio.... ar taip
pasakytu chia besilankantis zhmogus kuris b vitamina turi leistis msg
uzhvalgius....?
taip pat tokie pasakymai, kad dirbtinis nuo naturalaus nieko nesiskiria taip
pat kelia abejoniu.... zhmones maste taip pat, kad atskirtas betakarotenas
padeda ir triaushke vitaminus su juo, o pasirodo rukantiems yra didele
gresme toki nenaturalu valgyti.....
nu bet tai eikit pirkit valgykit. i sveikata, jau zhinot kur galima
nusipirkti.... :)