Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-02 14:49:19
ash neesu "E" gerbejas, ash tiesiog nematau kam rekt ir gasdintis baubais..
visu pirma pats E reishkia, kad tai europos sajungos apruvinti dalykai..

Ash taip myslyju, kad tamsta vengiate visu E
pvz E300
E331
E332
E333
E375

.. o ypach patarchiau vengt E1510 - tas yr pats baisiausias dalykas (tikrai:)