Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: bzik
Data: 2009-04-03 10:28:38
sunku gincytis su samokslo teorijomis ir paranojisku poziuriu. Linkes tiket
objektyvia info ir savo pojuciais konkretaus produkto atzvilgiu. Todel
neperkam pusfabrikaciu, daug gaminam namie is paprastu sudedamuju, nors
tikrosios ju savybes nera zinomos.
Kad masine gamyba siais laikais nera orientuota i sveikata zinoma seniai.
Kaip vartotojui E ir sh kisimas man nepriimtina, bet is verslo poziciju
elgesi pateisinu ir manau elgciausi taip pat (vartotojas reikalauja
ivairoves, o jos suteikimas riboja pardavimo tempus, todel reikia imtis
priemoniu, kaip be didelio nuostolio sau pratempt realizacijos laika).