Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-03 10:34:04
ar tu pats perskaitai ka parashei? ir tau nejuokinga?

o man, o man, viena karty sake, kad, kad, .. zhinok draugas sake, ne, jis patikimas zhmogus, jis prie staklius dirba, zhodzhiu, zhodzhiu viena kart draugas sake, kad sake, jog ten bazhnychioj zhinok kunigeliai visokiu te E ir burtu ir shiaip visokiu monu i tas plotkeles prideda, kad zhmones te eitu..
Nes zhiurek, shalia liuteronu bazhnychia ir ten va visai neina..  staska (tas mano draugas, kur prie stakliu dirba), dar sake, kad jo pusbrolis, va, pusprolis va sake, kad ten sake seime jis trinasi (man rods valytojas)), tai va staska sake, kad ten seime sake, vienu zhodzhiu, eurus reikia i rublius keist, nes sake, dabar amerika ir zhydai rusija kels.. tai sake, visi ten sake tik rublius keichia.. o eurai bankrutuos sake... rimtai.. zhinok staska nemeluoja!