Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: pablas
Data: 2009-04-02 14:23:00
Silvano rašė:
> niekas nekalba apie nauda...taciau as manau, kad kvepavimas miesto oru yra
> kenksmingesnis negu to E pavalgymas...gali paneigt ? :)

  Jei bandysim polemizuot sia tema, gausis peliu dialogas, i kuri vakar
idejai nuoroda. Man atrodo, kad reikia mazint kenksmingu faktoriu kieki.
Tuomet bus i sveikata :) Pirmiausia tuos, kurie neteikia malonumo
ar kitokios naudos kunui ir dusiai.
   Pvz., kas man naudos is to, kad gamintojui patogiau turet ilgesni
realizavimo termina? O kodel turiu valgyt praskiesta maista, o sumoket
kaip uz gera? Tiesa sakant, gamintojai jau prisidirbo tiek, kad
vartotojai buriasi i grupeles ir apsirupina produktais is kaimo.
Be salietru, skonio stiprintoju ir pan.nesamoniu.