Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: bzik
Data: 2009-04-01 12:46:26
ar as nematau, ar kazkas bando kapstyt giliau nei reikia.
Kur straipsnyje kalbama apie kenkima ar ne? bent as supratau, kad Giedriaus
zaidimai buvo skirti buitinemis salygomis issiaiskinti ar MSG naudojimas
maisto gamybai duoda efekta (skoniui, maisto suvartojimo kiekiui) ar ne.
Isvadas kiekvienas darosi savas.
Man MSG buity neaktualus, naudojam daugiausiai savos gamybos maista is
sudedamuju, kur MSG retai pasitaiko. Dauguma prieskoniu primityvus ar paciu
prisirinkti. Pirkdamas etiketes analizuoju pavirsutiniskai, ir MSG buvimas
nebutinai atbaido, jei uzsimanau karta per 1-2 men. sukrimst cipsu. Realiai
turiu didesniu rizikos faktoriu sveikatai, kad panikuot del kiekvieno E.