Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: bzik
Data: 2009-04-01 13:30:04
Giedrius pasake:
Ar reikalingas papildomas MSG virtuvėje? Taip ir ne. Jeigu turite pakankamai
laiko išvirti sultinį, ištroškinti mėsą, jeigu galite gauti šviežių,
sezoninių daržovių – jokio papildomo skonio stipriklio jums berti nereikės.
Bet retsykiais, kai skubate ar kai dėl finansų stokos iš ne paties
sodriausio skonio produktų mėginate sukurpti ką nors skanesnio, MSG gali
labai pagelbėti.

Man tai reikstu, kad kai gaspadine vietoj sultinio renkasi kubeli, ar
pomidoro vietoj pila kecupa, juose esantys MSG turi sansa pataisyt jovalo
skoni :)