Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-01 12:39:48
> prashau - niekas nieko nekenkia, nes ash nepajuta to poveikio.... ar taip
> pasakytu chia besilankantis zhmogus kuris b vitamina turi leistis msg
> uzhvalgius....?

A vat ir pasakysiu. Aš tas žmogus. Bet tai, kad mano organizmas šito reikalo
netoleruoja, nieko nereiskia. Kolege alergiska cibuliams, tai gal ir juos i
nuodu sarasa itraukiam ? Beje, zemes riesuti irgi kaikam mirtinai nuodingi.
O apie gliutamata, kaip super nuoda neteko rasti nei vieno rimto straipsnio,
nors buvau labai priverstas tuo dometis. News'u pagrindu skleidziamu
pletikiniu rasteliu kaip rimto argumento nelaikau.