Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: Irmantas
Data: 2009-04-03 10:16:22
news:gr48ko$dff$1@trimpas.omnitel.net...
> kazkuo primena kempinliges atveji. Kazkas kazkur ivyko ir 90% pusmeciui
> nustoja pirkt jautiena. Kol ateina nauja gasdinimo banga ir tada metamasi
> i kitas sritis.

Sekmes megaujantis melynemis... Zmones daug ko nezino...As esu dirbes maisto
pramoneje, kazko esu mates. kaip tik paskelbdavo akcija prekei, taip i ja
visoki shuda sukisdavo...ir gaudavosi akcijines desreles.
Kaip viena mergaite ( dideles zuvies imones) vykdama i darba sake ( ir tai
tiesa)- siandien darbe rinksim kirmeles is silkiu. Paskui is ju gavosi
puikios misraines, ir t.t
Sako dabar lietuviai vaziuoja i Lenkia ir nebeperka lietuviskos mesos? Jie
nepirko ir anksciau, nes visi turgus buvo uzgrusti tik lenkiska mesa, tik ja
pardavinejo kaip lietuviska. Jau daug metu, nes kontrole "pazabota" ( bent
jau paskutinius 5 metus)
Cia kazkas sake, kad E nieko tokio. Nesamone. Privalumas gamintojams is E
yra tas, kad ikisus i produkta bet koki shuda ir pridejus E gausis skanus
produktas.. As irgi buvau itrauktas pries keleta metu i ta " narkotiku"
vezima: pietaudavau tik viename bare, nes prie sriubos patiekdavo tam tikru
bandeliu. As kiekviena diena galvodavau tik apie tas bandeles. ir
vaziuodavau tik ten pietaut. Manauo  ir aiskinausi, kad cia E621 poveikis.
Girdejau uzsieni buvo atvejis- priesais abiejose kelio pusese buvo barai ir
virdavo tos pacios sudeties sriuba. Esme tame, kad prie vieno baro budavo
eiles, o prie kito tuscia. Issiaiskino, kad eiles buvo del priedu i sriuba,
ko pasekoje zmones priprasdavo tik prie jos ir negaledavo pasisotinti su
kita. E621 ar kokio kito brudo poveikis.