Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: CinCas
Data: 2009-04-01 22:04:58
aciprashau, parinkau bloga pavizdi (nieko asmenishko :) ) ir matomai shiuo
atveju jis nelabai tinkamas.

na bet pasikapstes atmintyje (tikrai ne wikipedijos :) )
prisiminiau toki atveji, va ir linka i vien panashu atradau
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19208726?ordinalpos=8&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
vitaminai ir papildai, retinolis, likopenas, betakarotenas valgytas kaip
papildas, o ne naturaliu pavidalu buvo susietas su _zhenkliu_ rizikos
padidejimu susirgti plauchiu vezhiu, kai tuo tarpu naturaliai shios
medzhiagos padeda organizmui, nepradesiu gilintis kuom ir kaip. ir
nerekomenduojama ju sintetiniu valgyti kap papildu.
taigi pagal tave turetu nebuti jokio skirtumo, nes visos super laboratorijos
pagamina toki pati dirbtini darini, kurio jos net pachios negali atskirti.
realybeje deja kazhkodel kitaip gaunasi...vat idomu kodel :)?