Tema: Re: Giedrius apie gliutamata
Autorius: Irmantas
Data: 2009-04-03 10:44:42
> sunku gincytis su samokslo teorijomis ir paranojisku poziuriu. Linkes
> tiket
> objektyvia info

Nesimetyk tokiais zodziais. Kas yra ojektyvi info? Nors nutuoki, kad rytoj
ji gali buti jau nebe ojektyvi? As remiuosi ir mokslininku, kuris dirbo JAV,
dabar Sveicarijoje.
Primeni man paranojika, kaip mano geografijos mokytojas sovietu laikais
pareiske- nebereikes auginti kiauliu, jauciu, visas maistas bus is chemijos,
t.y. kaip kosmonautams tiubelese. Briedas. Gamtos nenugalesi, jos neapgausi.
Nebent laikinai. As neparanojikas, tik gyvenu tarp issilavinusiu zmoniu.