Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-13 03:35:53
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
news:kubhjc$ttm$2@trimpas.omnitel.net...

> O tu pabandyk, paimk kokias zirkles ir brukstelk. Motoroleriui tai bus
> visiskai px, o vat pas B2710 zhiurek imsi ir paliksi rava.

O nx man taip daryt, jei telefonus as ne braukymui, o naudojimui pagal
tiesiogine paskirti perku ir Samsungas naudojasi kaip priklauso, Motorola
nelabai, bet kadangi is esmes vaizdas dar neblogai matosi, o alternatyvu su
panasia baterija dar nemaciau, tai uzinu toliau.

> O ten tikrai stiklas susibraizes ar tiesiog oleofobinis padengimas?

Cheminiu bandymu nedariau. Bet kiek suprantu, tai stiklas, uz kai kuriu
riebesniu ibrezimu net nagas kliuna. Tik va kaip jie atsiranda, tai nu
nikuja nesuprantu - naudoju kaip ir visus iki siol aparatus ir dabar
lygiagreciai ta Samsunga, nu suprasciau kur netycia viena kita karta
ibrezciau, bet nu ne visas ekranas per visa plota suchujarintas, ir nors as
tu ibrezimu nefiksuoju, ale toks jausmas, kad anie dauginasi po biski...

> Btw, Nexus4 su gorila - ibrezimas tik vienas ir ta padariau per savo
> neatsarguma. Daugiau nera nei vieno nors nei saugau nei ka.
> O vat nugarele tai susibraize. Bet ji ir ne is gorilos, seip "apdorotas"
> stiklas ir tiek.

Vot del to man dabartiniai LG (tiesa pasakius sita kontora manes niekada
ypatingai nezavejo kazkodel) isvis baisiai atrodo, as skaitau, kad kadangi
stiklas yra vienaip ar kitaip duztantis daiktas (px jis ten gorila ar
mamutas), tai jo privalo but kiek imanoma maziau, jau nesnekant apie tai,
kad visokie blizgejimai bobiskai (gejiskai) atrodo, nu bet cia individualaus
skonio reikalas :-)

> Cia ne legenda, cia elementari fizika.

Fizika laboratorijose nebutinai tiesiogiai koreliuoja su gyvenimu. Snekant
apie tuos pacius Gorilos ekranus, tai visu pirma galimas brokas (butent
sitos versijos as buciau linkes prisilaikyt snekant apie savo Motorolos
ekrana, ir svarbiausia, kad to broko pakankamai nemazai, sprendziant is
kadaise permestu ta tema nusiskundimu enternetuose). Antra, kad ir koks
atsparus butu stiklas zirklems ir peiliams, bet nesekmingai iskrites is
rankos ir ekranu zemyn ant kokio akmenuko pataikes debiliakas greiciausiai
aptures tokius pacius suzalojimus, kaip analogiskai nukrites telefonas su
"siaip "apdorotu" stiklu" (itrukimu kiekis pagal fizika gal ir skirsis, bet
abiem atvejais tas pats byb... gausis). Trecia, tiesiog ypatingai linksmai
man skamba pasiteisinimai, kad "stiklas nesibraizo", bet va nusitrina
oleofobinis sluoksnis, susibraizo speciali gamykline plevele ar dar kokia
bybiene - PX. Yra ekranas su stiklu, ir man giliai pajabat kaip jis mandrai
vadinasi, jis turi tiesiog normaliom eksploatacijos salygom normaliai
tarnaut. Kad tai imanoma net ir be kilmingo stiklo bei su pakankamai dideliu
ekrano plotu asmeniskai isitikinau su minetu HD2. Lygiai taip pat visiskai
tenkinanciai tarnauja B2710 ekrano plastikas (speju is paciupinejimo, kad
ten ne stiklas).
Ir jeigu kazkokiem nezinantiem kaip issipisinet testeriam (aisku as juos
suprantu, vaizduot baisius darbinykus kazkaip reikia, ir ka gi ten galima
paemus dar viena telefona, 99% analogiska desimciai pries tai "testuotu",
prirasyt per 10 puslapiu ar padaryt pusvalandzio trukmes videoobzora?
Kruciausia (ar paprasciausia) begiot po gatve su priristu uz virvutes
debiliaku, metyt ji pro langa beigi badyt zirklem ir tukstanciai neturinciu
ka veikt veplu (eGZpertu) su nutisusia seile istisom dienom tokius reginius
medzioja, kad galetu n-taji karta nusistebet aparato atsparumu ar
pasidziaugt "pavykusiu" crashtestu :-)) tiek HD2, tiek B2710 ekranai
braizosi su zirklem - tai tik ju lokali, mazyte asmenine tragedija
itakojanti tik viskuo pamatytu enternetuose ir papasakotu per telefona is
zonos aklai tikinciu zmogystu gyvenimus (kazi koks realiai procentas
nesiojasi palaida telefona kisenej su zirklem ir peiliais? :-) Ir ar ne
didesne tikimybe kisenej ar kokioj ismauktej atsirast vienai kitai
smiltelei, kuri superkietai gorilai yra mirtinas pavojus, o kad ir to paties
Samsungo B2710 pominksciam plastikui tiesiog elementariai px).

Karoce, baigiam gal sita durna diskusija, is esmes vistiek ji apie nieka ir
nieko nepakeis, prisimenant jos istakas as visgi lieku prie nuomones
(pagristos virs metu kasdieninio praktinio naudojimo), kad B2710 yra labai
geras telefonas (butent papigiaiskas su padidintu atsparumu telefonas ir
nieko daugiau), tu pamaiges ji kelias dienas su savo specifiniais poreikias
galvok kad anas nieko nevertas, nes Java bugova ir knopkes prie pirstu
nesiderina (nesakyk, gerai, kad to sudo net stalciuj neliko ar ne? ;-)) ir
visi laimingi pyzdinam miegot.

Aciu uz demesi, atia.

--
Caponi