Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-08-07 12:38:34
na šiaip mano mintis buvo apie Samsung'o alternatyvas Nokia'ai 3310, tai
kokia prasmė kalbėt apie funkcionalumą, kurio toj nokijoj nebuvo,
nelabai suprantu. Per du metus skambinant ir rašant SMS su tuo Samsung'u
jokių nesklandumų nebuvo, batareikė laiko taip 2x ilgiau, prožektorius
yra - ko dar reikia?

ai, dar yra b2370, tame turbūt jau Javos nėra, batareika laiko
mėnesį...tai gal tas OK? :)