Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: padugne
Data: 2013-08-10 11:17:03
On Wed, 07 Aug 2013 11:38:35 +0300, Dainiushas wrote:

> na šiaip mano mintis buvo apie Samsung'o alternatyvas Nokia'ai 3310, tai
> kokia prasmė kalbėt apie funkcionalumą, kurio toj nokijoj nebuvo,
> nelabai suprantu. Per du metus skambinant ir rašant SMS su tuo Samsung'u
> jokių nesklandumų nebuvo, batareikė laiko taip 2x ilgiau, prožektorius
> yra - ko dar reikia?

As ne apie fycias konkreciai, as apie ju firmwaro kokybe. Ar tipo teigsi,
kad javos kokybe radikaliai skiriasi nuo likusio firmwaro? Kas del
"nesklandumu nebuvimo", tai 90% ir acroS jokiu nesklandumu nemato :)

> ai, dar yra b2370, tame turbūt jau Javos nėra, batareika laiko
> mėnesį...tai gal tas OK? :)

Yra zhinoma. Tik veikia taip shudinai kad teko atsisakyt. Dar man jam
neissijunginejo knopkiu garsas, t.y. isjungt zinoma gali, bet po rebooto
vel isijungia. Taip ir vaikstai po meniu kaip koks mazvaikis "biling
biling biling" :)

--
kthxbai.