Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-11 02:32:31
Nu su salyga, kad ta tema kadaise mes jau snekejom ir maniskis aparatas,
kaip ir Dainiusho siuo atveju, jokiu problemu nekele (ir nekelia), tai as
nesiimsiu sprest kaltas firmwaras (berods lyg ir flashinasi anas, jei jau
isitikines, kad firmwaras bugovas, tai labai norint galima pamegint tuo
klausimu sugaist keliasdesimt minuciu), mechanika ar elektronika, bet faktas
tas, kad tavo aparatas buvo brokuotas.

Ir tiesa pasakius jei prisimint paskutiniu taip ~10 metu laikotarpio turetus
aparatus pagal tai kaip jie atitiko mano poreikius ir kokius paliko
ispudzius, tai B2710 i trejetuka drasiai papuola, tarkim taip - jam skirciau
pirma vieta per ta laikotarpi kaip aparatui kuris nieko nebijo, puikiai
limpa prie mano letenos (pries ji nusipirkdamas kazkuriam prekybcentry radau
stenda su kruva telefonu ant virvuciu, tai apciupinejau beveik visus, tai
ypac neigiami ispudziai apie papigiaiskas Nokias paliko, pamenu, norejosi
greiciau padet i vieta :-)), puikiai skambina, atvaizduoja i menesi kelis
SMS'us, BT veikia, budilnikas veikia, turi prozektoriu (vat su tuo turbut
susijes ir vienintelis minusas, kad jis kartais linkes savarankiskai
isijungt, tiksliau prozektoriaus knopke sekmingai susantykiauja su deklu
prie dirzo, kuriame aparatas nesiojamas, bet dideles tragedijos nera, jau
net nebenervuoja, nes realiai tai tikriausiai per viena baterijos cikla tai
tekainuoja kelias valandas budejimo ir tiek) ir puikiai laikancia batareika
(geriausias smartas butu HTC HD2 (puikiai patenkines tada buvusi pomegi
eksperimentuot su visokias firmwarais ir knaisiojimaisis po registrus :-)),
geriausias ikismartines eros "rimtas" telefonas - SE K800).

Zodziu, sakyk ka nori, bet kaip tiesiog telefonui tiesiogine to zodzio
prasme as jam konkurentu nelabai matau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/