Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-11 18:10:07
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
news:ku7uep$17u$2@trimpas.omnitel.net...

> E52 turbut irgi rastum. Arba ji pakeitusios C5-xx tikrai dar
> parsidavinejo simet uz pigiai. Bet ce px.

Gal ir imanoma, nors E52 turbut kokiais 1.5 metu senesnis modelis uz B2710
ir savo laiku buvo ~2.5 karto brangesnis. C5 jau tik is bedos, atvirai
pasakius, jei jau rinktis tarp C5-00 ir B2710 as imciau Samsunga (jei ka,
C5-00 turejau, tai zinau kas per daiktas, pats telefonas vaisai neblogas,
nors po E50 paemus is pradziu ispudis toks apyliudnis buvo :-))

> O tu palygink, ipac kur nors triuksmingoj gatvej, pamatysi kaip tie visi
> zumzungai ciulpia.

Blet, gal tu baik viena karta kazka kazkam irodinet remdamasis neaisku kuo -
galiu n-taji karta pakartot - B2710 turiu, praktiskai naudoju ivairiom
salygom (tame tarpe ir triuksmingoj gatvej), problemu nulis su girdimumu ir
pasnekovo supratimu (kaip ir su viskuo kitkuo). Kazkokie popieriniai
skaiciai ar matavimai mandra aparatura visiskai neidomus - gal kokia nokia
E52 ir decibelu kitu didesni garsa isduoda ar dar koki skaiciuka grazesni
turi, bet esme paprasta - yra daiktas, jis kasdieniniam naudojime jau
daugiau kaip metus nekelia nei maziausiu problemu, mano verdiktas - zajabys.
Kazkokios perteklines charakteristikos idomios tik tiem, kas megsta bybiais
matuotis, o praktikoj svarbu yra tai ar uztikrinamas tam tikras iprastais
zmogaus jutimo organais "pamatuojamas" (be jokiu palyginamuju testu ar spec.
matavimo aparaturos fiksuojamas) komforto lygis. Kas virsaus - gal ir
bonusas apzvalgoj, bet visiskai px naudojant daikta praktiskai.
Kad yra ir daugiau problemu nekelianciu daiktu - as net neabejoju, ypac
aukstesniu kainu lygmeny (visiskai sutinku, kad ta pati Nokia E52 buvo
visapusiskai malonus aparatas), bet siuo atveju i diskusija isiveliau tik
del to, kad jau kelinta karta pradejai zvimbt, kad B2710 yra bugovas sudas -
tikrai taip nera, nespresk apie visus pagal savo ciupineta viena brokuota
aparata arba bent jau nekisk tos savo klaidingos nuomones kaip vieninteles,
negincijamos ir absoliuciai teisingos.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/