Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: Rrr
Data: 2013-08-01 21:58:03
Tokiam "normaliam" zmogui tuomet ir mobiliojo nereikia, juk namie gali laidini isivesti. Bus daug geresne pokalbio kokybe ir t.t.

Papasakok sitas istorijas, kai tau reiks kada nepasiruosus pasedet masinoj, pastovet eilej, nuvykti tusciam kur nors i svecius savaitgaliui ar siaip prabudus lovoj kazka pamaigyt. Ar tu aplink lova apsikrauni (kad galetum pasiekti neislipes is lovos) visus savo paminetus daiktus?

Ultrabukai, tabletai ir kitkas - tokiu daiktu niekas pastoviai kisenej neturi. Nu iki darbo ar iki sodybos nusivezti gali, masinoj turet gali, bet kavinej, tuolete ar vonioj (cia grubiausi pavyzdziai) - jau neturesi, priesingai nei mobilekas. :-)

Ir siaip, dabar kalba apie mobilekus, tai biski cia offtopicas.