Tema: Re: Padekit apsispresti
Autorius: padugne
Data: 2013-08-11 19:17:13
On Sun, 11 Aug 2013 17:58:48 +0300, Caponi wrote:

> Bet su salyga, kad skambinasi vienodai gerai is abieju, as asmeniskai
> linkes naudotis Samsungu, bo anas rankoj guli maloniau, yra atsparesnis
> visokiem fors mazoram ir ilgiau laiko baterija

Natada kaip ir ner apie ka diskutuot, man pvz gumine tu outdooriniu
zumzungu klaviatura jokiu "maloniu" asociaciju nekelia. Kitaip tariant -
maigosi labai nemaloniai.

> Apie C3350 nesakiau ir nesakau nei puses zodzio - neturiu, neturejau ir
> man anas nerupi. B2710 su girdimumu bedu neturiu jokiu nei as, nei
> nesiskunde mano pasnekovai, tai arba visi neitiketinai kantrus, arba
> visgi visi girdi mane pakankamai gerai (gal reiketu pamegint sneket kiek
> garsiau nei gatves fonas ar masinoj prisitildyt muzika :-)). Beje,

"blogesnis garsas" anaiptol nereiskia "pasnekovai skundziasi" ar
"neiseina susisneket". Va zapas irgi vaziuoja nors apie geruma lyginant
su kokiu mersu ner ka diskutuot.

Ten buvo tik iliustracija.

--
kthxbai.